افزونه Shared Counts
نوشته شده توسط : عباسی

پلاگین کانال اجتماعی Shared Counts، پلاگین‌ای سئو در مشهد با عملکردی رایا پارس سریع what is seo میباشد که به کار گیری از آن بسیار معمولی می باشد. این پلاگین از تعداد محدودی از کانال‌های اجتماعی دوست داستنی پناه می‌نماید. این کانال‌ها عبارت اند از :

Facebook
Twitter
Google+
Stumbleupon
Pinterest
Yummly
LinkedIn
درین پلاگین میتوانید یکسری مدل برای دکوراسیون دکمه‌ها تعیین فرمایید. همینطور می توانید مکانی را برای آرم دادن این دکمه‌ها (پیشین یا این که پس از محتوا) به طور دستی معین فرمائید. این قابلیت و امکان نیز وجود داراست که برای اشکال پست های سفارشی آن را فعال فرمائید.

۳- پلاگین Sassy Social Share

این پلاگین از اکثر کانال‌های اجتماعی دفاع می‌نماید. شما می توانید دکمه‌های این پلاگین را به طور شناور به نوشته‌های خویش اضافه فرمایید. پلاگین Sassy Social Share نیز مانند اکثر زمان ها پلاگین‌های دیگر کانال‌های اجتماعی، توانگری اکران تعداد اشتراک‌گذاری‌ها را دارااست. این پلاگین سه نوع مدل برای دکمه‌ها ارائه می دهد.

۴- پلاگین AddtoAny

پلاگین کانال اجتماعی AddtoAny ابزاری بی آلایش برای اشتراک‌گذاری میباشد که از بخش اعظمی از کانال‌های اجتماعی حمایت می‌نماید. پلاگین AddtoAny تعداد اشتراک‌گذاری‌ها را از روش اتصال به Google Analytics اکران میدهد.

گوگل آنالیتیکس چیست؟ معرفی ابزار آماری توانمند گوگل

یک کدام از دیگر از تجهیزات جذاب این پلاگین، در مشت قرار اعطا کرد دکمه اشتراک گذاری جهانی میباشد که با کلیک بر روی آن مقاله موردنظر هم زمان در آحاد کانال‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری می گردد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: